בעת ארגון חתונה עליכם להתמודד עם החלטות רבות, אחת מהן היא היכן לקיים את האירוע. זה לא סוד: אולם האירועים שבו תבחרו יכול להשפיע במידה רבה על הצלחתה של החתונה ועל האווירה הכללית בה. יותר מכך ישנם המון משתנים שיושפעו מהבחירה כמו למשל התאריך של החתונה, האוכל, האווירה, ולא פחות חשוב: הדרך אליה.

רצוי: לחשוב על כל הצדדים בעת בחירת המיקום

הדרך אל החתונה לא פחות חשובה מאשר החתונה עצמה. לכן בחירת מיקום מנצח, שקרוב ככל האפשר למוזמנים של שני הצדדים, היא משמעותית. כאשר אתם מחליטים לערוך את החתונה באולם שהמיקום שלו מרכזי וקרוב, אתם למעשה חוסכים מהאורחים שלכם את הצורך לעלות על הכביש לאחר יום עבודה ולבזבז שוב זמן יקר בדרכים. בנוסף, אתם חוסכים מהם את הצורך לעמוד דקות ארוכות בפקקים ולמעשה מבטיחים שהם יגיעו לאירוע רעננים ושמחים. חוץ מזה, אורחים שגרים קרוב לא יהססו להישאר עד אחרון הרוקדים, שגם זהו יתרון שכדאי לקחת בחשבון.

המיקום המושלם של אמורה אירועים

אם חיפשתם אחר מיקום מרכזי בלב הארץ אנו שמחים לבשר לכם שהגעתם ליעד. אמורה אירועים ממוקם בלב פתח תקווה, במרחק של 10 דקות מכפר סבא, 15 דקות מתל אביב והמרכז ו-15 דקות מיישובי השומרון. המטרה העומדת מאחורי המיקום הנבחר היא לתת מענה לכל תושבי השרון, השומרון והמרכז. כך שאם הכלה מגיעה מכפר סבא והחתן מהשומרון, אולם בלב פתח תקווה הוא עמק השווה ממש והמוזמנים משני הצדדים יוכלו להגיע לשמוח בשמחתכם ולקפץ אתכם על הרחבה תוך דקות בודדות בלבד.

אין כמו רושם ראשוני – בואו להתרשם

אמורה הוא אולם אירועים חדש ובו גן אורבני ירוק ורחב ואולם נשפים גדול שמהווה את התפאורה המושלמת לכל חתונה, בכל סדר גודל. העובדה שמדובר באולם חדש מאפשרת לכם ליהנות מאינספור יתרונות כמו למשל מחירי השקה, טכנולוגיה מתקדמת וחדשנית במערכות ההגברה והתאורה, תפריט נועז ויצירתי וציוד שמגיע ישר מהשקית. מעבר לחוויית אירוח מיטבית אנו גם שמים דגש על האווירה המסיבתית. הקמנו את אמורה כדי לעשות לכם שמח ולעזור לכם להפיק את המסיבה הכי טובה בעיר.

מחכים לכם באמורה – תרגישו בבית

אנו יכולים לכתוב אינסוף מילים על המעלות והיתרונות של אמורה אירועים, אבל כולנו יודעים שאין טוב ממראה עיניים ושתמונה אחת שווה אלף מילים. ועם מרחק של כמה דקות בלבד מכל מקום בו אתם מתגוררים, אתם יכולים לתאם איתנו פגישה ולהגיע ממש בכמה רגעים. אנו בטוחים שכשתגיעו תבינו כבר מהרגע הראשון מדוע אמורה הוא המקום שבו אתם חייבים, אבל פשוט חייבים, להתחתן. ובינתיים, אנו כאן, מחכים לכם.

צרו עמנו קשר במספר 03-3760211 לתיאום פגישה או שאתם יכולים גם להשאיר את הפרטים שלכם באתר ונציג מטעמנו יחזור אליכם עם כל המידע העדכני.

    בואו להתאהב באולם האירועים AMORE

    בן ציון גליס 28, פתח תקווה

    079-6977779

    אנא מלאו את פרטיכם ונציג מטעמינו יצור איתכם קשר


    *שדה חובה

    שליחה

      דברו איתנו
      Amore Waze