יותר ויותר אנשים בשנים האחרונות מבינים את היתרונות והפוטנציאל שקיימים באירועים קטנים שאליהם מוזמנים עד 200 איש. כיום אין הכרח לארגן אירועים המוניים שמוזמנים אליהם גם לא מעט אנשים שכלל לא מכירים ולכן אירוע עד 150 איש יכול להיות מהנה ומוצלח לא פחות מאירוע שיהיו בו יותר אנשים. אירוע קטן ומצומצם יכול להיות כל אירוע – חתונה, ברית או בריתה, בר או בת מצווה וכמובן אירועים עסקיים ומסחריים. בעולם האירועים כבר ידוע שלא כמות המוזמנים היא שתקבע האם האירוע יהיה מוצלח או לא, אלא האופן שבו הוא יופק והפרמטרים שייקחו בו חלק.

אמורה אירועים בפתח תקווה – מקום מושלם לאירוע קטן

אחד הנושאים שצריך להתייחס אליהם הוא המיקום של האולם. כאשר בוחרים אולם הממוקם בפאתי פתח תקווה הוא עשוי להתאים לכל מי שמגיע מאזור מרכז הארץ ואפילו מאזורים מרוחקים יותר. קרבה לצירי תנועה ראשיים היא תנאי חשוב מאד. כאשר מגלים שהוא גם מתאים את עצמו לאירוע מצומצם שיגיעו אליו כ- 150-200 מוזמנים מתקבל יתרון משמעותי נוסף. אמורה אירועים יכול להכיל עד 350 אורחים על פי הצורך ואפשר להתאים את גודל האולם לפי מספר האורחים שצפוי להגיע. כך האורחים ירגישו בנוח ולא ישהו בחלל גדול שלא מתאים למספרם.

למה לארגן אירוע של 150 איש?

מי שמארגן אירוע רוצה להספיק לראות את כל המוזמנים שלו, רוצה שהם יחושו בנוח ולא רוצה שהאירוע יהיה המוני יתר על המידה. כאשר מזמינים כ- 200 אנשים אפשר להתרכז בדיוק במי שחשוב שיגיע לאירוע ונוכחותו חשובה ומהותית – קרובי משפחה יקרים, חברים טובים וקרובים, מכרים או שכנים וכמובן עמיתים לעבודה. לא צריך להזמין אנשים שלא מכירים ותתקבל תחושה לא נוחה מהנוכחות שלהם, שכן ייתכן והם הוזמנו רק על מנת לשמח מישהו אחר ולא את מי שזה האירוע שלו.

בית לאירועים – כדי שהאורחים ירגישו בבית

אמורה אירועים בפתח תקווה מכונה בית לאירועים ולא בכדי. כאשר מארגנים בו אירועים מצומצמים של 150-200 אנשים מתקבלת אווירה אינטימית ונעימה, אין תחושה של המוניות ויש אווירה טובה וחיובית. כל אחד ואחד מהאורחים ירגיש שחושבים עליו, ששמים לב לנוכחותו, שיודעים שהוא הגיע ומתייחסים אליו. אנשים אוהבים שניגשים אליהם והם לא אוהבים לחוש שלא שמו לב אם הם הגיעו או לא. כשהאורחים בעצמם מכירים זה את זה – נשבר הקרח ביניהם והאירוע הופך מרשמי לחברי ונינוח הרבה יותר. זה היתרון של אירוע קטן ומומלץ לכל מי שמארגן אירוע לשקול את האפשרות הזאת!

    בואו להתאהב באולם האירועים AMORE

    בן ציון גליס 28, פתח תקווה

    079-6977779

    אנא מלאו את פרטיכם ונציג מטעמינו יצור איתכם קשר


    *שדה חובה

    שליחה

      דברו איתנו
      Amore Waze