הולדת בת היא אירוע מיוחד במינו ומרגש עבור כל משפחה. בין אם מדובר בבת הבכורה ובין אם נולדה אחות קטנה – לבטח כל המשפחה נרגשת מאד מהאירוע וההורים מצפים לחגוג את המאורע עם חברים, מכרים ובני משפחה. בשנים האחרונות מאד מקובל לחגוג מסיבות בריתה לכבוד הצטרפותה של תינוקת חדשה למשפחה. בין אם מדובר במשפחה דתית ובין אם המשפחה חילונית דווקא – מדובר באירוע שהחברים ובני המשפחה שמחים ונרגשים לקחת בו חלק והם מצפים להגיע, לראות את התינוקת  הרכה ולהשתתף בשמחת המשפחה.

בריתה

מסיבת בריתה היא הזדמנות מצוינת לערוך סעודה מפוארת לכבוד זבד הבת עבור משפחות דתיות. בדומה לטקס הברית – באירוע זבד הבת יוכרז לראשונה שמה של התינוקת החדשה ואין ספק שכל האורחים ירגישו מכובדים מאד להיות נוכחים במעמד שבו נאמר לראשונה שמה של התינוקת הקטנה. כל שנותר כעת הוא למצוא את המקום המתאים ביותר לקיום האירוע, מקום שהעיצוב והאווירה בו מכובדים, נעימים ומתאימים לאירוע משפחתי חשוב שיגיעו אליו הרבה חברים, בני משפחה ומכרים.

אמורה אירועים – המקום המושלם לבריתה שלכם!

אמורה אירועים הוא אולם וגן שמתאימים לכל סוגי האירועים. אצלנו התקיימו אינספור אירועי בריתות מרגשים ונשמח לארח גם אתכם. האולם ממוקם בפתח תקווה, במיקום נוח וקל להגעה מכל אזור השרון, גוש דן ומרכז הארץ. כך האורחים שלכם יוכלו להגיע בקלות ללא עומסי תנועה שיעכבו אותם. על מנת להפיק את אירוע הבריתה המושלם שלכם תצטרכו לבנות את התפריט ביחד עם השף שלנו, להחליט על סדר הפעולות באירוע ונשמח להציע לכם הצעות נוספות המבוססות על אירועים קודמים שהתקיימו אצלנו.

נשמח להציע לכם עריסה מהודרת שבה תוכל התינוקת לשכב בנוחות ובביטחון במהלך האירוע, תוכלו להפיק את הטקס בדרך שלכם את טקס הצגת התינוקת ושמה בישראל ונוכל לחשוב על רעיונות נוספים שיהפכו את הבריתה שלכם למיוחדת במינה. כדאי שתחשבו מראש על נושאים כמו מתנה או מזכרת לאורחים, סדר המנות שתוגשנה לשולחנות וכמובן צורת ההגשה. אנחנו מצדנו נדאג שכל המשאלות שלכם תתגשמנה ונציע לכם מה שאנחנו יודעים, מהניסיון שלנו, שמתקבל באהבה ומוצלח מאד.

כל מה שצריך לטקס זבד הבת – במקום אחד

אחד מהנושאים החשובים בהפקת אירוע בריתה הוא הקפדה על אוכל ברמה גבוהה וכזה שמכינים מחומרי גלם איכותיים בלבד. ביחד עם השף שלנו ייבנה התפריט שהכי מתאים לאירוע שלכם, לשעה במהלך היממה שבה הוא יתקיים, לאופי האורחים שאמורים להגיע וכמובן שיהיה תואם באופן מושלם לטעם האישי שלכם. עמדת התקליטן שלנו מצוידת בכל האביזרים הטכניים הדרושים לשירותי מוזיקה והגברה מהשורה הראשונה והעובדים שלנו כמהים לסייע ולהגשים עבורכם את החלום על אירוע מושלם.

אצלנו באמורה אירועים אתם והתינוקת שלכם תרגישו כמו בבית ותדעו שיש לכם על מי לסמוך. על מנהלים וצוות שיש להם ניסיון רב באירועים ורוצים שהאירוע שלכם יהיה בדיוק כמו שאתם רוצים וחולמים עליו. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מהאולם והגן המטופח שלנו ולדמיין את האירוע המרגש שלכם – באמורה אירועים בפתח תקווה. דרוש לכם מידע נוסף? מוזמנים ליצור קשר ולשאול כל שאלה.

    בואו להתאהב באולם האירועים AMORE

    בן ציון גליס 28, פתח תקווה

    079-6977779

    אנא מלאו את פרטיכם ונציג מטעמינו יצור איתכם קשר


    *שדה חובה

    שליחה

      דברו איתנו
      Amore Waze