יום הולדת 50 הוא יום מיוחד במינו. גיל מיוחד, אמצע החיים, שלב שבו אנשים רבים עוצרים רגע ומסכמים את מה שעבור עליהם עד כה. הסובבים אותם לבטח מנסים לחשוב על רעיון מקורי ומיוחד לחגוג או לציין את האירוע החד פעמי ודבר אחד בטוח – יום הולדת בגיל 50 צריך להיות מקורי ומושקע. לא לצאת שוב למסעדה, לא לארגן מסיבת הפתעה בבית אלא לתת לגיל ולניסיון החיים את כל הכבוד שמגיע להם – ולהפיק אירוע מרהיב באולם אירועים.

Amore | אמורה - חגיגת יום הולדת 50

חוגגים 50- באמורה- בית לאירועים בעיר

 

באירוע לכבוד שנת ה- 50 מגיע לחוגג ליהנות מאווירה מפוארת, מתפאורה יוקרתית וממנות אוכל איכותיות ואנינות. לא עוד אירוע רגיל או משמים אלא אירוע שהאורחים יבינו שהושקעו הרבה מחשבה ותשומת לב בהפקה שלו. האירוע חייב להתקיים באולם שהאורחים ירגישו בו כמו בבית – אמורה אירועים בפתח תקווה. כשהאולם ממוקם במקום שקל ונוח להגיע אליו – אין ספק שזו נקודת פתיחה מצוינת והאורחים יצפו בקוצר רוח להגיע כדי לשמוח ולשמח את מי שחוגג את הגיל המיוחד.

אמורה אירועים – כאן צריך להיות האירוע שלך

אולם מפואר אך אינטימי, מנות איכותיות אך עם טעם ייחודי ומיוחד, אולם אירועים אך כזה שמשרה אווירה ביתית, חמימה, מחבקת ונעימה. אצלנו לא מרגישים שנמצאים באולם גדול ומנוכר אלא בחלל שמתאים בדיוק למספר האורחים שהגיעו. אנו לוקחים חלק בכל השלבים של תהליך הפקת האירוע על מנת שהתוצאה תהיה בדיוק מה שחלמתם ותכננתם. נשמח שתשתפו אותנו בכל מה שעובר לעם בראש בנוגע לאירוע שלכם ואנחנו מצידנו נעשה כל שביכולתנו להגשים זאת עבורכם.

לאחר שהתקיימו אצלנו אינספור אירועים דומים נוכל לתת לכם רעיונות והשראה שישדרגו את האירוע שלכם ויהפכו אותו לבלתי נשכח – נשמח לשתף אתכם בריקודים מיוחדים שהופקו במיוחד, בסרטונים או מצגות שהוכנו על ידי החוגג או מי שהפיק את האירוע וניתן לכם דוגמאות לרעיונות שהיו מוצלחים וקצרו מחמאות באירועים דומים שהתקיימו אצלנו – הכנת חולצות ממותגות למזכרת, הכנת מתנות עבור האורחים או הזמנה מבעוד מועד של עמדת צילום שבעזרתה יצלמו האורחים תמונות צבעוניות שיהפכו למזכרות משמחות מהאירוע המיוחד.

חגיגת היום ההולדת שאתם חוגגים או מציינים עבור אדם אהוב תהיה אירוע שמתאים בדיוק לכם ולאורחים שלכם. אנו מאמינים ששני אירועים לא יכולים להיות זהים לגמרי מפני שלכל אורח או חוגג יהיו ההעדפות האישיות שלו. מסיבה זו אנחנו מקדישים הרבה מחשבה ותשומת לב לאירוע עצמו ולמי שמציין אותו כדי לוודא שהאירוע יתאים לכל אורכו לאופי המוזמנים ולמסיבה עצמה. ביחד, נבנה את סדר הפעולות באירוע, נדע בדיוק מה קורה ומתי ולאורחים שלכם מצפה אירוע מרגש במיוחד שהם לא ירצו לעזוב. בבואם לארגן אירוע דומה עבור עצמם – האירוע שלכם יהיה המודל לחיקוי והניסיון לשחזור.

    בואו להתאהב באולם האירועים AMORE

    בן ציון גליס 28, פתח תקווה

    079-6977779

    אנא מלאו את פרטיכם ונציג מטעמינו יצור איתכם קשר


    *שדה חובה

    שליחה

      דברו איתנו
      Amore Waze